Markedsføring.
Mange bedrifter ønsker synlighet på nettet. Og ikke minst på sosiale medier. Men hvordan bli synlig? Trenger det å være kostbart? Er det smarte måter å få økt synlighet på uten å måtte tømme markedsføringsbudsjettet?
De fleste har i dag en hjemmeside med et mer eller mindre gjennomtenkt innhold og budskap. En side som har tekniske løsninger som kan føre til mer eller mindre synlighet i et Google søk. Et design som kan gi mottaker en følelse, en forståelse eller aversjon mot bedriften. Et innhold som kan engasjere, føre til aktivitet og kjøpelyst eller handelslekkasje. Våre rådgivere kan bistå med kompetanse på dette, i samarbeid med våre partnere har vi hjulpet bedrifter med økt konverteringsfrekvens og en økning av tid brukt på siden.
Sosial medier og synlighet i de ulike kanalene er et eget fagfelt. Disse bør spille på lag med hjemmesiden og tilføre bedriften flere klikk og mere engasjement. Men hvem i bedriften har ansvaret for dette? Har man en egen sosiale medier ansvarlig? Er det daglig leder som er den beste til å gjøre dette på kveldstid? Kanskje resepsjonisten kan håndtere det innimellom? Nei. Her kreves det engasjement, kompetanse og en lystbetont tilnærming.
De fleste bedrifter i dag har ikke råd til å ansette en egen sosiale medier ansvarlig, men de har heller ikke råd til å ikke være synlig i sosiale medier. En ekstern rådgiver fra Holt & Honningsvåg vil kunne avdekke behov og utfordringer rundt dette. Og sammen med samarbeidspartnere sette opp en god og kostnadseffektiv løsning.
La oss slå av en prat.
Det viktigste du gjør er å starte en dialog. Vi garanterer at dette i værste fall vil gi deg råd og vink på hva du trenger å fokusere på fremover.